2020. augusztus 4., kedd

Tűpárnák

Keveset varrtam mostanában, viszont nekiálltam a varrószobámban egy nagyobb selejtezésnek, rendszerezésnek. Így kerültek egy kupacba a tűpárnáim, akik most kapnak egy blogbejegyzést.


Mindjárt az első (és majd az utolsó is!) nem is tűpárna, hanem egy erős mágnes. Nagyszüleimtől származnak, valamilyen szerkentyűből való alkatrész lehetett, melyet anno még a nagy Szovjetunióban gyártottak. A legtöbbször itthon ezeket használom.

Aztán egy kerámia süni, gyapjúpárnával. Vásárfia volt, inkább csak dekor, de nagyon szeretem.

Drezdai tényér apró szeletkékből, az elkészítéséről már írtam itt. Ő az unokám kedvence, nagyon szereti beleszúrogatni a gombostűket, csippenteni a csipeszeket.


Angol papírtechnikával készült egy tanfolyamra, szemléltetés céljából:


Katedrál ablakos párna, első foltvarról könyvemből:



Igazolványkép nagyságú, minike tűpárna


Egy régi kínai babás:


Ezt az egérkét Tihanyban kaptam, ujjra húzható fazon:


Ezt pedig egy régi sótartóból kreáltam:


..és végül ismét csak egy mágnes a régi időkből, fogalmam sincs, mi lehetett, de a célnak szuperül megfelel, sokat használom.


Nálatok hol vannak a gombostűk? Van kedvencetek?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése