2020. március 28., szombat

52 hét - 52 kép




Elkészültem a tavaly márciusban elkezdett sorozattal. Szorgalmasan készítettem őket, most itt sorakoznak, de egyelőre valahogy nincs ötletem, hogyan állítsam össze egy egésszé őket.
Tartok egy kis szünetet a maszkvarrásban, mely eléggé nyomasztó számomra és megmutatom, meddig jutottam:
Ez itt a kiindulópont. Mint már meséltem korábban róla, csoportunkkal kitaláltunk magunknak egy "kihívást", varrjunk egy évig hetente egy blokkot, tetszőleges témakörben.


Én kedvenc helyemet, az erdőt választottam,  és el is kezdtem varrni a 12x 12 centis képecskéimet. Rögtön készre varrtam őket, fedlap, flíz, táskakeményítő, hátlap, nyers szélén feketével körbevarrva.


Sokáig gyűjtögettem az ötleteket, a legtöbb applikáció, sok a papírra varrás, de az alap foltvarrós motívumokat is elkészítettem.



Most csak egy fitnesz szőnyeg fekete hátlapjára tűztem fel őket.




Az ötletek keresgélése közben szerettem bele Charley Harper alkotásaiba.



Volt, hogy egy vonalrajz kelt életre:





Ezt a fácskát százszor szebb kivitelezéssel foltosbea oldalán csodáltam meg, majd megpróbáltam több-kevesebb sikerrel az én erdőmbe is beállítani.


Utólag nézegetve, a négy évszakot is belevarrtam :)


Készült négy dupla nagyságú elem is, így az 52 darabot 6 x 7-es elrendezésben tervezem összeállítani majd.



Nagyon hiányoznak a nagy séták... 




Varrtam tradícionálisat és kísérleteztem újdonsággal is:

Volt olyan, amelyiket napokig varrogattam...


...és olyan amit csak gyorsan összedobtam a maradék fecnikből:


Hát itt tartok most. Vannak kevésbé jól sikerültek és vannak kedvenceim, vannak kiemelkedőek és vannak feledhetőek, akár az elmúlt 52 hét. Most elég összevisszának tűnik. Majd egyszer összeállnak egy egésszé.

Jó játék volt, lehet egyszer varrok egy madárgyűjteményt is, annyi kismadár készülődik a varrógép alá!



2 megjegyzés:

  1. Szenzációs mindegyik. Egytől egyig remekmű. Napokig képes lennék nézegetni őket, annyi mindent belevarrtál! És azok a dupla méretűek! Azoktól kell majd életre az egész. :) A cipőtalp a kedvencem. Kíváncsi vagyok, milyen lesz egészben, de legelőször arra, mikorra áll össze a fejedben? Nálam is rejtőzik valami így, darabokban és a csuda tudja, mikor lesz belőle egész. Majd most, séták helyett...
    Köszönöm, hogy megemlítettél! Vigyázz magadra!

    VálaszTörlés
  2. Kedves Bea! Köszönöm a szép szavakat, tényleg igyekeztem "sokszínűvé" alakítani. Én is csak nézegetem mostanában, de az igazi erdőbe is kimerészkedem. :) Eljön majd az ideje, mikor majd összeállítom egésszé. Minden jót kívánok, valószínűleg most jön el a fiók mélyén rejtőző félkész munkák befejezése is. Kíváncsian várom, nálad mi készül majd! :)

    VálaszTörlés