2020. augusztus 21., péntek

"Alkotó Energia" pályázat

Nagy öröm ért, különdíjat kaptam!

Olvasgattam a Paksi Atomerőmű Zrt. legutóbbi pályázati kiírását...bármilyen tárgyból virágtartó...
Elsőre nagyon egyszerűnek tűnik, hiszen hacsak egy picit kreatív valaki, alkotott már virágtartót bármiből.:) De ha pályázatról van szó, csak elkezdenek forogni azok a fogaskerekek.


Régóta hánykolódott nálunk anyósom paradicsom passzírozója. Tervem volt vele, hímezni akartam rá, de eddig nem jött el az ideje.


Kicsit megtisztogattam, és horgoló cérnával keresztszemes hímzést készítettem rá. 


Mivel viszonylag magasra akasztottam, a hímzésminta jól látszik, tud érvényesülni.


A felfüggesztés makramé csomózással készült, egy régi nyaklánc golyói díszítik. Mivel beleillő edényt még nem találtam, egyelőre kibéleltem egy fekete zacskóval, abba ültettem a növényt.
Kipróbáltam szélesebbre húzni a zsinórokat, így is tetszik!


Majdnem ezer pályamunka érkezett, igazán örülök a díjamnak. 
Nézegessétek meg a többi nyertes alkotást ITT!


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése