2019. augusztus 25., vasárnap

Mondhatom, hogy mesés lett?

Meséset varrtam! :)
Ez a kis virágos rét meséskönyvet fog rejteni, melyből egy tanítónéni fogja a meséket felolvasni elsős tanítványainak.




Először előkészítettem a hátteret: egymást kicsit fedve különböző árnyalatú lenvásznakat tűztem meg függőlegesen, kicsit szabálytalan vonalakkal.


Aztán jött az építkezés, levelek...


virágok, egy madárka



Menet közben a virágot lecseréltem, sárgán jobban tetszik.




Méretre szabtam, egyenes pánttal beszegtem. Belülre a bélés alá egy vékonyabb fajta műanyag dossziéból vágtam egy kis erősítést.



Jár hozzá egy cerkatartó is.:)


A benne elhelyezett könyvet két oldalán pántok tartják.



Mesebeli tanévet kívánok a gyerekeknek és tanítójuknak!
.
.
.
.
Találós kérdés: Ki ismeri fel a meséskönyvet?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése