2019. május 12., vasárnap

Kitaláltunk

a csoportunkban egy újabb kihívást magunknak: hetente egy blokk, egész éven át.
Én egy kicsit el vagyok maradva, kb. április elejénél járok a darabszámot tekintve, sokáig gondolkodtam, milyen témát válasszak. Nagyon szeretek erdőben járni,az igazi kikapcsolódás, feltöltődés helyszíne számomra, így két téma között vacilláltam: madarak vagy erdő.
Maradt az erdő, amelyben ugye madarak is élnek :)


Az elképzelésünk az, hogy hetente egy blokk készül mindenkinél, bármely témában, bármely technikával, 10x10 cm-es méretben, év végén pedig valamilyen módon mindenki összeállítja a sajátját. Picit titkos a projekt, de én most megmutatom, hol is tartok.


Az elején máris csaltam...nekem 12x12centisek lesznek a képeim...


Úgy tervezem, a figurális képek között szépen sorba veszem a foltos technikákat is, gyűjtögetem is a zöld textileket hozzá.


Rögtön szendvicset készítek, a nyers szélét többszörös egyenes varrással rögzítem.



Elsőként segítségemre voltak Margitka sablonjai is, ekkora méretnél igazán kapóra jöttek.









2 megjegyzés:

  1. Csodaszépek! A témaválasztás is remek!
    Köszi, hogy megírtad a blokkok történetét, amott az lett volna a következő kérdésem, hogy mi az apropójuk? Szuper! Ilyenkor sajnálom, hogy nem vagyok tagja valamelyik foltvarró körnek. :(
    De ezt az ötletet elteszem és lehet, kitalálok magamnak jövőre valami kihívást. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csak rajta! Nagyon jó ilyen kis aprókat varrni, nekem most nincs túl sok időm, ezért is szeretem őket, hamar készülnek.
      Foltvarró csoporttagnak pedig nagyon jó, mi 22 éve vagyunk együtt, csak ajánlani tudom, keress magadnak a környékeden.

      Törlés