2023. április 20., csütörtök

Az elmúlt negyedév...

 elröppent, mutatom, mire volt időm.

Sok mindenbe belekóstoltam, számomra nagyon új technikákkal, eljárásokkal ismerkedtem meg.

Az első kis projekt már szilveszterkor kezdődött, "CsokifoltÁgi" szilveszteri közös virtuális varrása  mintájából két kispoháralátét született.



Az év elején a textileartist oldal útmutatása alapján belekezdtem egy érdekes projektbe. Festés, mintázás, "felaprítás" után nekem még következik a lassú, meditatív varrás, hímzés. Még ennek nem jött el az ideje, addig pihennek egy dobozban. 






Ha már kence-fice, festettem csirizzel is:

Belekezdtem Katja Marek szivárványos hatszögeibe is, hááát, mostanára még nincs tejesen kész a március...



Volt egy hónap, amikor minden nap tűztem egy kicsit. 



Varrtam egy táskát "eská" módra :)


Akvarell festő workshopon voltam.Az ecsettel eddig nem voltunk jó barátok, de most "alkoss velem" Zsófi segítségével sikerélményem volt.





Húsvétra csak néhány berzselt tojásra, valamint pici sárgarépatorta dzsemre futotta. Recept itt.




Az üvegcímkén látható nyuszi eredetije pedig egy linó metsző workshopon készült, aminek még nem vagyunk a végén.



Horgoltam egy sorozat manócskás nyakláncot az unokám ovijába:


Varrtam az OFF-ra könyvjelzőt.




Kavalkád a javából,de jó volt egy picit ennyi mindennel foglalkozni. 
Most egy időre mindent félreteszek, mert egy ennél sokkal izgalmasabb 6 hét következik. :)














Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése