2018. január 25., csütörtök

Drezdai tányér...

méghozzá ici-pici!

Aki instagramon követ, már láthatott képeket legújabb tűpárnámról.
Véletlenül találtam rá a felhívásra, varrjunk drezdai tányért! 
Egészen minit.
Letöltöttem a sablont, gyorsan kiszabtam a szeleteket, varrtam, vasaltam, és már kész is volt. Stimmelt a méret, nem kellett sehol igazítani, öröm volt készíteni.


Közepére egy régi ingből szabtam a kört. A mintát kézzel varrtam fel az alapra, kicsit körbevarrtam hímzőcérnával, kapott piros fagyöngyöket.

A tűpárna érdekessége, hogy körben varrtam még rá hosszanti "füleket"...


...ahova a varrás közben használt csipeszeimet biggyeszthetem.


Készült hozzá egy kis neszi is, apróságoknak.



Még lehet csatlakozni,pontos leírást, tippeket  itt találtok.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése