2016. december 28., szerda

15 perc karácsony



Karácsonykor szeretek apró ajándékokat készíteni rokonoknak, barátoknak, kollégáknak, foltos társaknak. Ilyenkor sok kincset kapok én is, idén sem volt ez másképp:
 Egész kis csendélet gyűlt össze csupa kedvességből.


Idén dobozkákat készítettem, egy kis karácsonyi hangulattal megtöltve.


Két részből áll a doboz. A tetejéhez vágtam színes kartonból egy 13,25 cm-es négyzetet, melyet minden oldalán 3 cm szélesen ollóval megkarcoltam.


Bevágtam a szemben lévő oldalakon, a karcolások mentén behajtottam.


Feliratoztam és egy kis dekorációt rajzoltam rájuk.


Pár pötty ragasztó, és a tető el is készült.


A doboz aljához egy 21 cm-es négyzet szükséges a kartonból, melynek négy sarkából kivágtam egy 7 cm-es négyzetet. Megkarcoltam az alapnégyzet körvonalát, hogy fel lehessen hajtogatni az oldalait.
Közepére egy illatos mécsest ragasztottam, körbe pedig egy filter tea, csoki, saját készítésű keksz és egy kis kinyomtatott mese került.
Még egy kicsit rajzolgattam rá, és az oldalakat felhajtva rácsuktam a tetejét. Így ha kinyitjuk, az oldalak maguktól kinyílnak.









Még egy kis masni, és már lehet is osztogatni!


Az ötletet itt találtam.
A kekszet innen sütöttem, ezt a mesét tettem a dobozba.
A csipeszeket innen rendeltem, a kekszhez az apró celofánzacskót pedig innen.



4 megjegyzés:

  1. Remek ötlet, nagyon szépen köszönöm!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye, milyen jó? Én is nagyon örültem, mikor rátaláltam! :)

      Törlés
  2. Mégcsináltam a dobozka prototípusát a leírás szerint, nagyon jó. Idén ez sok kis ajándék lesz barátnőknek, ismerősöknek. Köszönettel!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, csak most vettem észre a hozzászólásod! Örülök, hogy kipróbáltad és még tetszik is! Boldog ünneplést a dobozkákkal!🌲

      Törlés