2016. május 30., hétfő

Tihanyi foltvarrós hétvége

Rövid képes beszámoló Tihanyból, levendulaillattal  :)

Tűzikék részletes, sok fotós bejegyzése az eseménytől itt megtalálható, én most csak egy szeletet mutatok belőle.
Elsőnek: tombolára ezt a képet készítettem, lévén idén Tihanyban a téma levendula volt.


 Első este lila applikációval faliképek készültek, őket vittem inspirációnak:



 Belekóstoltam a festésbe!  :)
Nagyon tetszik, folytatása következik!




Levendula-babámmal megnyertem a levendula illatzsák szépségversenyt, köszönöm a hasznos ajándékokat!


Vasárnap egy praktikus válltáskát varrtak velem az érdeklődők, minden elkészült táska egy külön egyéniség lett!





Ezek pedig a mintadarabok voltak, nagyon megkedveltem ezt a fazont, hamarosan bővebb beszámolót írok róla. 


Levendulakoszorúval díszítettük kitűzőnket, melyet vendégeink is megvarrtak.


 Még horgolásba is belefogtunk, ők voltak a minták: 

A tombola-sorsolásnál igazán szerencsés voltam, csudaszépeket nyertem!



Persze picit vásároltam is, talán még be tudom passzírozni a polcra őket :)



Tűzikékkel, kellemesen elfáradva:




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése