2016. január 13., szerda

A blogot nézegetve úgy tűnhet,

hogy nem is varrtam mostanában...pedig de  :)



Sűrű volt az év vége, pedig idén is megígértem magamnak, hogy időben nekiállok mindennek...
Neszesszerek, kisebb-nagyobb tartókák, fali díszek, párnák születtek gyors egymásutánban.



Új és régi fazonú ékszertartók, köztük ez a bordó zsűrizett darab is:


A CD képek idén is sikeresek voltak, sokan mosolyogtak rá képmásukra


Kimondottan karácsonyi kiadásban is varrtam néhányat:


Őket már nem varrtam, szódabikarbónás házi porcelángyurma :)




És idén még olvastam is...



2 megjegyzés:

  1. Nagyon szép termés! Személyes kedvenceim a cédéken vigyorgó emberkék meg a tündér, akinek kilátszik a hónalja. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Ezekre a figurákra én is mindig rámosolygok!

      Törlés