2015. június 25., csütörtök

Június húsz

Nevezetes nap: Múzeumok éjszakája és Varrjunk a szabadban

A pápai Kékfestő Múzeum erre az alkalomra "Álmaim párnája" címmel pályázatot hirdetett. Sokan belevágtunk - szó szerint a kapott kékfestőbe. Nekem így nézett ki a kiinduló pont:
Ez pedig már a kész párnám.
A kiírás szerint bármilyen más textilt lehetett volna párosítani a kékfestőhöz, de nekem csak ilyen natúr árnyalatok tetszettek.


Sajnos a kiállítás megnyitójára nem jutottam el, de nagy örömömre 2. helyezést kaptam!



Az oklevél mellé pedig egy csuda klassz csomag is dukált, szépséges anyagokkal. Lehet gondolkodni a következő munkán! :)


A Pápára szervezett közös varrásról is lemaradtam, de a világnap tiszteletére megörökítettem, hogy azért volt tű a kezemben!


Sőt nemcsak varrótű, hanem horgolótű is!



A pápai kiállításról bővebben itt olvashattok: http://www.papa-ma.hu/cikk_reszletes.php?id=13744&cnws=
A közönségdíjas Andi beszámolója pedig itt található: http://www.beszand.blogspot.hu/2015/06/almaim-parnaja.html

Gyönyörű párnák készültek, gratulálok mindenkinek és a többi nyertesnek is!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése