2014. március 27., csütörtök

Varrj velem!




Pontosabban varrj és színezz velem!
Jópofa technika következik, mellyel gyorsan készíthetünk apró képecskéket, ajándékkísérőt.


 Amire szükségünk lesz: natúr színű vászon, esetleg molinó, pasztell színű hímző cérnák és akvarell ceruzák, hímző keret, ecset, ceruza.

A mintát grafit ceruzával felrajzoltam a vászonra, és a körvonalak mentén körbevarrtam.


Így nézett ki hímzés után:

Ezután az akvarell ceruzával halványan kiszíneztem  

Az ecsettel átnedvesítettem a színes felületeket, élénkebbek lettek a színek. Nem kell sok víz, mert akkor szétfuthat a festék!

Két anyag között átvasaltam, hogy megszáradjon. 

Beszorítottam a hímzőkeretbe, és a hátoldalán levágtam a felesleges anyagot. 

Ezzel a technikával természetesen csak olyan munkák készíthetők, amelyeket nem kell kimosni. Ha mégis mosnunk kellene, kezdjük elölről a színezést!  :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése